fredag 24 juli 2009

Semester

Ja nu börjar min semester lida mot sitt slut! 2 veckor går fort, så fort att jag har fått lägga bloggandet åt sidan. Det hela har mest med att göra att jag inte har haft mycket tillgång till internet den senaste tiden - som många av er redan vet.

Semestern inledes med Diggiloo, vidare var vi i Berlin med mor och far och lekte riktiga turister med karta och kompass... Roligt och mysigt hade vi där!

Denna veckan har vi varit på roadtrip, bilen styrde mot Göteborg och sedan vidare till Varberg. Vi kom hem nyss efter att ha bränt 2000 riksdaler i Ullared! Men vad gjorde det? I tisdags hittade jag 500 riksdaler utanför min port.... =)

Nu ska vi iväg till några kompisar och imorgon kommer Davids storebror Johan hem efter 3 år i Kina.

Soo long kalsong

kram Gunsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar