söndag 13 januari 2019

Starten 2019

Blev ju inte riktigt som tänkt. Sune hade länge bett om att få åka till ett lekland och på nyårsdagen tänkte jag att det var lämpligt. Jag tog med mig barnen och vi lekte och hade skoj. Tyvärr slog Celeste i benet och har sedan dess haft gips pga en spricka. Eller först röntgade dom bara foten, där hon sa att hon hade ont, men efter 3 dagar gjordes en ny röntgen och hon har nu haft gips i 9 dagar. Imorgon ska vi till röntgen och ortopeden i Lund och hoppas då få kunna bli av med gipset. Det tar på krafterna att ha ett "spädbarn" som behöver bäras överallt i en 3-årings starka vilja kropp....

Förutom det rullar livet på. Jag har börjat på nytt jobb på sjukhuset i Lund. Rudolf jobbar, pluggar och renoverar. Sune går både på fotboll, gymnastik och hockey så dagarna fylls utan problem :)

Idag har vi lämnat R på Sturup för ett par dagar med mycket snö och minusgrader i Umeå.

Håll tummarna för oss imorgon, jag vill se C hoppa och studsa igen!

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar